alltid trött på måndagar

Hej!
hoppas ni haft en toppen dag.

Min har varit lite till och från började morgonen med en skuss till velam utav min moder. efter halva vägen hittade vi en stor del av klassen gående så vi var ju tvugna att tränga ihop dom ibaksätet hehe.
Hade förväntat mig att vi skulle hitta på nått kul där nere men nää vi skulle jobba med miljö frågor. jag säger inte att jag inte tycker de är viktigt för de gör jag verkligen men de var nog inte de roligaste man kan tänka sig.

vi åkte tillbaka till skolan ungerfär vid lunch. blev typ ingen lunch ändå för de var korv och de är nog de ända jag inte äter usch!!!
sissta lektionen blev nästan som en sovstund för min del var så sjukt trött. de märktes verkligen när jag kom hem jag la mig direkt i soffan med en kopp kaffe och gossade ner mig mellan hundarna hihi älskar dom sådana dagar. låg säkert där i två timmar och slappade till lejonkungen haha älskar den filmen



Har varit inne och kollat på massa kläder och väskor som jag nog ska beställa tror de blir lite från ellos och nelly.com även en klänning från styles by stars.
känner verkligen för litte nytt nu måste ta en rejäl shopping runda med gänget.

nu väntar duschen och sedan de sköna sängen så natti natti<3

Kommentarer
Postat av: helleeee

jag anmäler mig här med som frivillig som sällskap på shopping tur :)
älskar dig

2008-02-04 @ 21:57:22
URL: http://livetenligthelle.blogg.se
Postat av: tilda

JA MEN JAG ÄR FUCKING APA TRÖTT PÅ MENSVÄRK DEN KAN JU ... SLÄNGA SIG I VÄGGEN !!! älskar dig :)

2008-02-04 @ 22:04:30
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Lisa

Filmen är ALLTID lika bra ! :D

2008-02-04 @ 22:16:43
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: hansson

jag ställer upp på att hänka dej och helle :D

2008-02-05 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0