Mys dag!

Vaknade vid 9 utav väckaklockanstjutande. Innan jag somnade den kvällen hade jag bestämt mig för att ta en springtur på morgonen men  just vid de ögonblicket ville jag inget annat än att ligga kvar och mysa under täcket, så stängde av radion och somnade om. En timme senare gick jag upp och satte på mig mjukiskläder, jag gick ner i köket för att kolla om jag kunde fixa något att äta. Men va gör man när kylskåpet är tomt och magen kurrar. Man kollar självklart frysen och tar fram några lussebullar att mummsa på :) efter en kopp kaffe och några lussebullar lockar sängen igen.
Men för att ge dagen en chans så skickar jag ändå iväg några skickade sms för att se vad dagen kan bjuda på. Men de slutar med att jag får min önskan uppfyld och kryper ner under täcket igen. Kvällen får istället chansen att visa vad den går för. Nu har jag sovit bort i stort sätt hela dagen även kollat tv och lekt med datan.men ändå är jag helt sjukt trött.     Det är galet, sover man 6h på en natt är man inte pigg, sover man 8h är man inte heller pigg, sover man 10h är man fortfarande trött, detsamma gäller 12h sömn.. inte ens 18h gör en pigg.

Men nu får de inte blir mer myspys under täcket idag, utan nu ska jag få någonting gjort här, greja lite och sedan hoppa i duschen. sedan blir de till att träffa kajsa så ska hon få hjälpa mig att handla och sen så kankse vi tar en tripp förbi friskis och svettis för att gyma och sola.  

Ha en fortsatt bra kväll :)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0