Är nu enttligen hemma!

Heeyy, nu har de gått några dagar med bara en massa jule mys och jule firande tillsammans med familjen, mammas brorsfamilj och morfar så klart. själva julafton blev great! Dagen började med att vi åt frukost framför granen och öppnade några paket, jag blev nöjd.  Jag fick väl mest pengar och kläder, men sen fick jag även massa presentkort på blandannat ett massage ställe. hur nice som hälst. kanske inte de roligaste klapparna men böhövliga och va är en rolig julklapp egentligen? Jag ska nog i alla fall föröka boka tid till den där massagen redan imon,  tror faktiskt att jag skulle behöva den nu. Sen fortsatte ialla fall julafton med god mat, kalleanka och självklart massa kvällsaktiviteter som att sunga singstar för glatta livet. Jag som är så bra på att sjunga äger ju på de xD
På torsdagen blev de skidåkning och sen ännu en mysig middag :) blev även en lång kvälls promenad ute på isen under en sjärn klar himmel <3

Dagen idag har jag ängnats åt att packa och sitta i bilen. Även fast hemresan blev lång så var den trevlig och fridfull. Åkte hem tillsammans med en vän då familjen stannar en vecka till. ska bli så underbart skönt att var själv hemma ett tag. kom ialla fall hem sent i kväll runt tio tiden. Jag han väl vara hemma sådär en 10 min då jag dumpade feta väskan, men sen så tog jag första bästa bussen till en väldigt underbar vän. 
Är nu med henne fortfarande. Känner mig väl lite osocial nu när jag både är på datan och smsar med underbara erik och nu ser jag även att hon nästan sover xD Men kan tyvärr inte sluta smsa med dig för jag känner mig jätte dum :(
Här har du ordnat en överaskning till mig när jag kommer hem så har jag inte svarat på telen på hela dagen då du förökt ringa sen så hör jag att du varit hemma hos mig så var jag inet där :(
Ska värkligen gott göra dig vännen!

Men nu ska jag nog väcka lilla vännen och se om jag kan slagga här :)
hare gott så hörs vi kankse imon saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0