Lussekatter

Har varit sjukt duktig idag, jag har både hjälpt mamma att baka lussebullar och även hjälpt bror min att skotta fram lille röd xD bilen. Jag vaknade runt nio i morse kände hur trött jag egentligen var, men kunde ändå inte ligga kvar i den varma och mysiga  sängen mer en nån timme. Så de blev upp och hoppa tidigt för att äta en god frukost, mest bestående utav varm oboy, hihi. Medans den största delen utav familjen sedan åkte för att handla gick jag och bror ut för att skotta oss igenom en meters tjock snö bort till de kallade garaget. Då våran snöslunga gått sönder tog de ett jävla tag och de var jävligt jobbigt. Men de känndes bra att ha gjort lite nytta och när vi sedan var klara kunde vi gå in i värmen och njuta utav en kopp kaffe och några frallor.
Eftermiddagen ängnades åt att baka knäck och påfyllning utav lussebullar, min beställning ;) mummssii. 



kolla bara va fina!!


 
 
Har även försökt få lite kontakt med denna filur ikväll. men inte då, hon är för upp tagen med pojken som har osexig dialekt från göteborg.. xD
sno inte min flicka william, jag behöver nog henne snart, älskar dig!!!
lite gammalt och lite nyare bilder xD Jag diggar oss i flätor gumman <3<3
 

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatilLDA

hahahhahahahah gumman XD söta vi är :D

hoppas du har det bra :)

<333

2008-12-22 @ 19:06:31
Postat av: Göteborgarn'

Jag snor henne bäst jag vill :)

Men du kan få låna henne när jag e i Gbg

2008-12-22 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0