JUL LOV!!

Fuking jävla skolan är slut!! 3 veckors underbart lov att se fram emot. Jag är förväntans full,  jag hoppas att mina mijloner tankar ska ränsas bort, inte komma upp och förstöra hela min heliga tid. Varför ska jag slösa energi, borde jag slösa energi. 
Ni är dem som får mitt liv att rulla vidare, jag kan bara slappna av och leva livet tillsammans med er. Jag tänker själv klart på dem  7 änglar jag ängnade min torsdagskväll med på Fondue boden.
Torsdags kvällen var fantastisk brudar, en jävla massa skartt och en jävla massa berättelser. Mer om de kommer.  
Ni och några andra får gärna lysa upp mitt heliga lov.
Men alla ni andra som får mig att vilja sjunka ner i jorden, som bara kommer för att förstöra mitt liv.
FUCK OFF!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0