Mysspyss

Skolan har börjat och de känns både toppen och skit på samma gång.
Idag så har jag bara tagit hand om mig själv. Jag slutade skolan runt 2 och sedan satte jag mig på bussen hemmåt.
Efter några slappa timmar drog jag en snabbis till andy. Det var ett tag sen vi såg, så de blev mys, vi snacka mest en massa skit och kolla film ;) Vid nio tiden drog jag hem till tilda och myste med tjejerna. Vi tyckte att vi var värda att gotta oss lite så gjorde i årdning lite fruktsallad och tog ett varsit vaniljhjärta :) mummmsssi!!!
Har även kollat lite bert filmer XD älskar bert så jävla skön :P







Hahaha verkligen heta bilder på oss gumman:P <3<3

Nu ska vi gå och sätta oss i fönstret för att ta en liten cigg och snacka ändå mera skit :)
<3<3<3<3<3<3 pussissar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0