HEJ DÅ STOCKHLM!!

Om ett par timmar lämnar jag och älsklingen regninga sverigeoch åker mot regniga london XD
ska bli hur jävla najs som hälst ;) har verkligen längtat efter att dra iväg ett tag med henne. men å andra sidan så känner jag att de är så sjukt mycket jag vill hinna med innan gymnasie helvetet börjar. finns så många jag verkligen vill umgås med innan för att inte ta ppa kontakten :/ 
är så jävla rädd för de. <3
Men ska försöka låta bli att tänka på de den här veckan och bara leva livet med min prinsessan i mitt liv :P
Hon har försökt att tagga mig hela kvällen och nu börjar hon väl lyckas :D men och andra sidan lyckas hon nästan med allt hihi<3 




Vädret har i stockholm är skit och de är mycket annat som ochså är skit här just nu och de finns otroligt många frågetecken som jag vill få förklarade men de får väl lov att vänta. men trots allt skit så kommer jag sakna allt här för sommar kvällar här hemma är nog de bästa jag vet :)
åtminstånde med rätt personer :D <3<3

HAAAA DE GÖTTT NU FÖR FAN S¨Å SES VID NÄR JAG KOMMER HEM!!!!
ÄSLAR ER SOM FAN <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh Lisa vi måste ju fan ses :( jag åker till landet på lördag kommer hem på lördagen efter :s åååhh vad jag saknar dig älskling ! Vi får höras jag ringer dig när du kommit hem från London! :) <33

2008-08-06 @ 00:43:33
URL: http://lindbergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0