entligen helg!




yeaaah!!

Mina små tigrar

Nu var jobb veckan entligen över. Har varit väldigt roligat att träna dom här små bus fröna tillsammans med lisa och de har även gjort mig på tränings humör :)
Men de har även varit väldigt jobbigt för dom är inte direkt värdens lydigaste xD men kommer i alla fall sakna dom lite:p
Har i alla fall tjänat i hop lite extra pengar nu blev väl typ 2500 så nu blir de fest och shopping  :D
 Efter jobbet blev de en träff med erika och helena vi gick och såg på en konsert som hette nått med hedvig var faktiskt riktigt bra och rolig. De var trevlans att träffa dom igen i alla fall var ju ett tag sen nu. Fick prata av mig med helle på hem vägen så de var riktigt njas. 
 Bilder från konserten kommer kankske senare erika tog nämligen lite bilder :)

Imon blir de bålsta med linnea och jossan för att träffa julia som ska ha en liten födelsedags fest kommer säkert bli as najs :) sover även över där så blir nog inte någe inlägg imon :P

Nu så ska jag sätta på en film och äta något gotti :D men vi hörs, ha en super bra helg <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: haha aah, det kan man ju säga x) <3

2008-08-17 @ 16:54:40
URL: http://lindbergss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå vi skulle göra något imorron va ? <33

2008-08-17 @ 18:16:02
URL: http://lindbergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0