del 1


Del 1 bilder från london!!


 
 
 



De var några bilder utav ungefär 700 XD de kommer flera och då även med lite text till :p

Idag har min dag har varit väldigt skön faktiskt. vaknade med värdens träningsverk men konstigt nog så är de bland de bästa jag vet för jag känner mig jämt så duktig när jag har tränings värk XD vädret har varit super för en dag på friedrotts banan så jag klagar inte :)
när jag kom hem så tog jag de lie lungt och åkte sedan åkte jag med mammsen till stan för att kolla på lite små saker. så kvällen blev en slapp medn lyckad kväll.

puss och heej <3<3


Du var allt för mig och jag saknar dig!!



Grattis på tolvårs dagen <3<3<3

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHHAHA xD va du tvungen att ha dom fulaste ;)

2008-08-15 @ 15:21:32
URL: http://baratildis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0