kommer sakna dig


Många tankar har flygit genom mitt huvud i kväll både tårar och glädje har kommit ur mig.
Tårarna har många orsaker de är dels era fel fan är så trött på er!
sen så har de nog mycket med att de finns så många frågetecken i mig. De har väl dels med att gymnasiet och truppen är så komplicerat. de är bara en vecka kvar tills allt drar igång, allt nytt. Men en kompis till mig, wilberg sa att de är tråkigt att skriva så deppiga tesxter så i stället ska jag skriva lite om en tjej som levt vid min sida hela livet.  


Den här tjejen heter josefine åkesson och var som en sysster för många år sen. Vi har inte alltid varit lika tajta sen dess men vi har ändå alltid haft varandra. hon har alltid stöttat en på ett eller annat sätt. Tog ett litet snack med henne i kväll och de känndes väldigt skönt faktiskt. den här helgen ska umgår tillsammas med henne för sen så finns de inte så mycket tid kvar för den jäven åker till spanien för att  festa sönder ett år. Och hon kommer ha de så jävla najs så hon helt kommer glömma bort oss här i regniga sverige men så lätt ska hon inte bli av med mig vi kommer och hälsdkar på hjärtat de lovar jag ;) 

Kommer sakna dig som fan men de är vi föralltid <3<3<3

och jaaa de är inte en så gullig bild men vafan den bjuder vi på ;)
 
okej wilberg de var inte värdesn roligaste inlägg men de var ialla fall inte deppigt ;) hahaha <3

Kommentarer
Postat av: jossan

för det första kommer jag aldrig glömma bort er här hemma!!! och såklart du ska komma och hälsa på,sola bada ragga på heta killar och dricka drinkar tillsammans med mig i solnedgången, sen ska vi dansa hela natten tills fötterna blöder :D

kommer sakna dig som fan, men du finns alltid i mitt hjärta och har gjort det så länge jag kan minnas <3

2008-08-15 @ 13:35:58
Postat av: lisa

haha jaa kan en kväll bli bättre :)

kommer ås gärna älskar dig hjärtat <3<3

2008-08-18 @ 18:43:43
URL: http://liizzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0