najs helg asså

Fan detta har nog varit en av dom roligaste helgerna den här sommarn :D
började ju med en sjukt bra konsert i fredags med två underbar personer. Sen i lördags blev de party party i bålsta ;)
började min dag med att tagga till lite framför datan med hög musik sen så drog jag till linnea som var med sebbe för att  taggade till ändå mer vi gjode oss i årdning i några timmmar och drog sedan in till stan för att käka donken tillsammans med jossan.
sen tog vi tåget till bålstad och träffade julia vår gammla klass kompis som hade bjudit oss och hennes tjej kompis jennifer de avr dom som höll i själv festen.
vik var väl där och hjälpte dom med förberedelserna ett bra tag innan folket kom. men när folket väl kom blev de en fartfylld och jävligt najs kväll. kankse gjorde bort mig lite granna men vafan bålsta folket träffar manju inte så ofta ;)
vi kom ialla fall hem till julia runt sex och sen så blev de till att sova några timmar och sen blev de en mysig  dag där hemma.

men på sönda kvällen så blev de lite liv i mig igen för då var de dags för tjej middag hos jossan. skulle vara tänkt som en liten avskedsmiddag med en massa mys. vi åt en jävla massa kräftor och lyssnade på najs musik och snacka massa skit ;) blev en nja soch mysig kväll helt enkelt med skönt folk som jag inte träffar annars :)

bilder från lördagen kommer någon gång i veckan min kamera blev nämligen kvar där hehe :P
 nu så ska ajg sanrt ta bussen in till stan för att träffa lisa thowe och matilda :) vi ska nog bara ta en fika på cafe 60 och snacka massa skit :D

pusspuss och ha en trevlig kväll!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0