semestern slut och jobbet börjar

Är nu hemma från london och har redan börjat jobbet!
vi kom hem igår kväll runt elva jag var rejält trött så de blev inget bloggande då. 
Idag har jag ägnat min tid på boo IP från halv nio till fyra. jag är nämligen tränare på ett friedrotts läger för massa bran.
Det har faktiskt varit kul jag och en till tjej som heter lisa fick ta hand om alla pojkar födda 2000. dom var verkligen jätte söta kankse lite jobbiga också xD
ska ialla fall ta hand om dom hela veckan. 
tillbaka till london! jag och tilda har ialla fall haft de super najs och super kul. shoppat mycket och bara levt livet.det var verkligen njas där nere.
massa vbilder och sånt kommer imon.
ikväll orkar jag inget mer stannade nämligen kvar efger lägret och tränade lite med freja och lisa och dom är inte direkt otränade så de blev en hård intervalträning. så jag är väl ganks aslut i hela kroppen nu.

natti natti nu <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0