älsklingen kommer hem

Har varit med älskade vickan idag!!
Varit as mysigt. v träffades i abborträsk vid två tiden, badade en massa var ju inte toppen väder men de var i alla fall skit varmt i vattnet. vickiii är i alla fall galen när hon badar hoppade från alla möjliga klippor  och så fick hon mig att åka i en jävla lijan hahahaha de var skit kul.





sen drog vi hem till mig och gjorde en fin liten blåbärs paj som smaka mest hallon XD var skit gooooood :P


 

Nu skulle igentligen älsklingen vara hemma också men fan heller för hennes jävla plan är försenat :/
längtar så sjukt mycket efter dig men vid fyra får du allt ta att lyfta luren för då ringer jag XD
<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Thowelina

Jag vet inte, haha. Men det här är min sista jobbvecka, så sen har jag tid :) Vad händer annars i veckan då? saknar dig med fisan <3

2008-08-04 @ 06:09:22
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: helle

haha söta ni är!!!

2008-08-06 @ 12:16:22
URL: http://livetenligthelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0