KOM IN!!!

Äntligen har gymnasie svaren kommit
och jag kom in på alla mina sökningar
HAPPY!!!
Har fan gått och oroat mig för att jag inte skulle komma in.
nu när jag vet känns de mycket bättre men nu därimot har jga lite ångest för vad jga ska välja nu när jag vet att jag kommer in på allt jag vill. de kommer bli ett svårt val men med lite ordentligt tänkande och ett snacka med pappsen och mammsen ska de nog bli rätt val.

Har de hänt något annat roligt sen jag skrev sist??

Jaa faktiskt, förra helgen så var de hultsfred med ett litet tjej gäng. 
jag var där och kollade på en tävling. lekte lite med några najsiga pojkar också de var fett med kul. 
vi har haft flera nationella prov i engelska den här veckan och de roliga va att de gick bra på alla så jag lär ju få behålla mitt g i engelska de är verkligen mitt hat ämne haha

men nu ska jag rulla vidare till lektionen.

ska försöka slänga in ett till litet inlägg idag
efter en dag i stan med helle och kanske några till. <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0