glömmer de aldrig

tjaooo!!

Kom ju hem från valencia den här veckan och tycker de är på tiden att lägga upp några va alla dom typ 1000 bilderna vi tog där nere. vi har haft de så sjukt kul asså de går nästan inte att förklara. de är jätte skönt att vara hemma men jag längtar tillbax väldigt mycket också. men de var nog lagom lång tid ändå för annars hade vi säkert dödat varandra. Vi beter oss nämligen som en stor familj och man bråkar ju ofta i en familj. då kan man ju tänka sig hur de skulle låta om alla i en lägenhet började små tjafsa om nått haha jag skulle inte vilja föreställa mig de.

   
 

- Två sköna killar <3
- En natt promenad
- Ett jävligt skönt gäng
- Ett as coolt museum
- Starten till en jävligt najs kväll
- Utsikten från balkongen men våra killar som steker <3<3

De kommer mera jag lovar <3<3<3 

Inget bloggande i helgen för då ska jag till hultsfred med gänget ska bli fett kul. <3<3 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

härligt det ser ut :)

2008-04-15 @ 21:59:56
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0