sitter här och fjollar

Sitter ännu en kväll här lika trött som vanligt!
varit med brudarna idag såg massa film åt godis lekte med thowes sjukt söta kattungar och själv klart flummade hehe <3<3
sååååå sötaaaa
360761-15


Efter de så var de bara att sticka på 
fristående träning fick hålla i den själv. min småtingar ska ju tävla snart så de blev lite hårdkörning
jag behövde faktiskt bara bli arg en gång sen lyssnade de på mig asså de är helt sjukt hur mycke dom ungarna snackar. jaa de låter faktiskt som om dom är mina småttingar men ajg har kommit på att jag nog inte ska kalla dom de för vissa av dom är bara ett år yngre en jag hahah men dom är söta ändå sammtidigt som dom är världens bästa kompisar<3<3 de var ialla fall kul

nu sitter jag och snackar med helle  och robban lite. jag hoppas de inte blir lika sent som vanligt hehe även fasten de är jävligt skönt att prata av sig med helle men jag är som sagt jävligt trött nu.

man vet alldrig om de kommer mer ikväll så jag skiter i å säga god natt
puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0