nått är fel

När elle kom till träningen idag blev ajg överlycklig. hon tränade med oss i våras vänta de är de där som känns så fel de är de där med oss efter halva träningen när jag snackade med henne känndes de inte som om hon tillhörde oss de låter hemskt att säga så här och jag menar verkligen inget illa för jag älskar dig. men ajg menar du har redan överget laget en gång så de känns som om du vill vara med och träna bra för att ha kul och inte för att du vill kämpa för att komma någon stanns. jag hoppas jag har fel och de är nått jag lär få reda på förr eller senare men de är ju de som är så jobbigt att alltid leva i en sån ovishet.
jag gillar egentligen inte att skriva så här för jag känner mig som värsta emot och jag vill inte att de ska verka så för jag är ganska glad och lycklig just nu.

älskar de jag är så lycklig för<3
allt de finns i de här hjärtat de jag bär runt mig, du med elle älskar dig hjärtat <3<3
360761-4


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0