lördagen har varit

Rolig : ) sov ända till 12 de var väldigt länge sen jag sov så länge.
alla klagar alltid på mig för att jag är morgon pigg men jag börjar lära mig :p
sen var de upp lekte lite med matilda<3 vi gjorde inte så mycke fett skönt att bara ta de lungt. haha tildas mamma tjatade på att vi skulle äta nått till lunch innan vi skulle iväg på träning hon förstod inte att vi hade ätit frukost en halv timme tidigare även fast vi försökt  så kan ju mammor inte förstå hehe. 
sen var de träning de var många där kulit. älskade elle var där också.
de gick väl sådär jag blir lite trött på alla som inte vill va fan gör dom där liksom de är nog svårt att förstå men att man kan bli förbannad på sin bästa kompisr för en sån sak men dom förstår inte vad dom ställer till med. 
efter träningen var de middag med familjen mummsigt! 
sen skulle jag ut med några komisar men de blev så att vi fasnade framför prinsessans dag bok hade faktiskt alldrig sätt tvåan förut älskade ettan när jag var lite hehe

älskar den här bilden bara för att de är ni
360761-5 (75w x 75h)

nu borde jag egentligen sova men konstigt nog orkar jag inte gå och lägga mig.
inga planer för morgondagen får de vad som händer
hare bra tlls dess<3<3


Kommentarer
Postat av: Hell

jomen, en prinsessas dagbok 2 ägde ju ! ; D
älskar dig!

2007-10-28 @ 00:21:47
Postat av: liza

haaha aa jag vet den var nästan lika bra som 1
älakar dig mer!

2007-10-28 @ 01:01:38
URL: http://liizzas
Postat av: Hell

ja ; D
bara det att killen i ettan e mkt snyggare! haha : D
åsåå är det kul när dom typ äter korv eller vad det är :D

äälskkk

2007-10-28 @ 01:05:04
Postat av: liza

jaoo de är sant hehe aa just med hennes farmor och de e fett bra när hon kör bil ;p älsko!

2007-10-28 @ 01:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0