jag vill

Hur svårt kan de vara att hitta den rätta?
Just när man tror man har hittat nått som betyder så går allt bara i kras. varför är de så varför händer de?
vart ska man leta finns den rätta precis framför mig eller finns han inte i de här sammhället överhuvutaget hur ska jag veta de. Hittills har ajg bara låtit livet leka och inte försökt att göra nått åt de för jag har haft en jävligt bra och rolig tid de här året men nu börjar jag tröttna på att vissa saker bra går åt helvete med.
men jag vet ju inte vad jag ska göra åt saken!
oh jag längtar till gymnasiet de är inte så långtid kvar nu även fast de känns så men tiden då vi gick i åttan gick så snabbt så man inte komme ri håg ett skit av de och de går ännu snabbare nu.
men ett problem är fortfarande de att jag inte vet var jag vil gå. men de kvittar egentligen för de viktiga är att ajg kommer till en rolig skola där ajg kan börja om på nytt och träffa nya folk. jag vill bort här ifrån!
jag har faktiskt funderat på att förja på ett gymnasium som man läser marin biologi låter kanske lite jobbig jag vet inte men de ligger på marina läroverket och dom tar in elever från hela sverige. i utbildningen är dom ute och seglar i några månader och tar massa prover. dom är borta i indonesien och seglar och hela vägen hem eller så är dom nere i medelhavet de låter både roligt och skönt att vara borta och lungna ner sig lite även fast ajg inte vet om ajg kommer känna lika dant då som jag gör nu så tror jag att man alltid behöver åka i väg någon stanns och bara ha de kul.
jag tog ut lite bilder från deras seglingar förra året och lite annat kanske.  image19
de ser fett härligt ut även fast de säkert finns såna dagar de är uselt så kanske de är en utmaning för en
jag ska fundera vidare på de ialla fall. sen ska jag försöka komma på vad jag vill mer i mitt liv vilka folk jag vill umgås med och vad som är viktigast för mig!<3<3

livet lever alltid vidare♥

Kommentarer
Postat av: Hell

lisa, fan det där marin biologi verkade
jävligt kul? :O
själv har jag funderat på om jag itne ska gå sån där sam/utland .. för då får man ju typ åka till london i någr amånader, och jag trivs så jävla bra där.

2007-10-31 @ 13:24:01
Postat av: lisa

de årdnar sig säkert jag bara tänker på hur mycket jag kommer att sakna dig hjärtat !!

2007-11-06 @ 23:02:25
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0