du förstår en

Robban du är en ur gullig kompis!
han skrev så här till mig alldeles nyss han hade läst dom inläggen som jag skrev då jag hade de svårt<3<3
 
läste igenom din gamla blogg,,,,är det något du vill prata om asså jag kasnke verkar vara ett riktigt cp i skolan med skolan när skolan jag har det riktigt jobbigt nu en svår jävla period i mitt hatade liv, men om det är något du vill prata ut om eller så så finnsjag där även om ja ge dum mot dej jag skulle ALDRIG prata vidare jag gillar dej det vet du skulle aldrig svika dej<3
gamla bloggen är fikusen.blogg föresten

nu vet jag säkert att ajg alltid kan prata med dig förut har jag bara trott de du är bäst söt<3
glöm inte bort att prata ut själv också de är viktigt för dig<3<3
Ett steg på vägen är att jag fått dig till att skriva blogg Lillhansson.blogg heter han gulligt
bloggen har alltid hjälpt mig att få ur mig saker.

hjärta dig ♥




Kommentarer
Postat av: anyonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

2008-05-07 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0