Beslutningsångest <3

Jag läste lite utav älsklingens blogg!

Ett utav hennes första inlägg var i somras vet ni vad de handlade om, gymnasiet om hon var orolig över att tiden var knapp då, va ska jag vara nu då. Jag har fan ingen aning egentligen. Jag sitter och snackar med henne nu de ända vi vet är att vi vill bort, bort från folket bort från allt egentligen vi vill börja om på nytt med en ny miljö helt enkelt.

Vad vill jag med mitt liv liksom ska man bara gå på de som man tycker är kul eller ska man tänka nått på va man kan bli efteråt också.

Jag vet inte vissa snackar om att de ska hitta en jätte bra skola med jätte höga betygskriterier men de är inte bara de jag är ute efter jag vill ha ett liv också inte bara sitta å plugga hela dagarna. Ohh jag blir så trött på alla jävla pluggisar som skryter om allt även fast dom inte vet om att dom gör de du vet väll vilka jag syftar på baby!

aaa jag får väl helt enkelt fundera lite till om de är någon där ute som har ett förslag på vad man kan gå så kommentera gärna <3<3

helle du och jag fixar de här tillsammans <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0