underbara klassen

jaaa vart ska man börja ni kanske inte vill höra om min över fulla dag.
men lite kort så började den med en försåvning så typiskt måste verkligen gå och lägga mig i tid idag hehe!
vi hade bild som första lektion var kul fick täckna ansikten svårt : /
spanska lektionen var lite speciell idag jag var ganska flum de var rent av en rolig lektion även fast vi har en dålig lärare men han är ganska rolig hahah man kan fråga sig vad de beror på igen dåra beror de på att du inte är här kanske?? vi hade ialla fall en sjukt lång lunch rast idag tänkte först följa med alla killar hem till rikard men jag och erri pallade inte de. så jag hängde som vanligt med helle som spelade gitar med vickan sen kom grymma sandor och spelade lite asså de är helt sjukt va han är bra fan ska så skaffa en kille som kan spela gitar.
fan jag vill också spela men jag har inte tid med de nu :( helle får lära mig lite heheh men ajg som är så svår lärd lär hon ju tröttna på :p ojjoj nu blir inlägget långt igen. ska bara säga att ajg drog hem till erri efter plugget lekte lite med hennes hund och fjollade oss lite; ) 
sen stack vi på lucia träning var skit kul tore vår musik lärare är så jävla skön han är fan helt körd hahah.
sen var de träning för min grupp hade planerat att springfa med alla men själv klarty var de många som var sjuka men jag orkade inte höra deras gnäll så jag fick bara fem stycken med mig ut hahah men ajg tyckte de var skönt för de är dom tjejerna jag gilla för att dom verkligen vill och försöker är glad för de!!
körde massa fristående också. nu har jag ätit och duschat världens könaste dusch haha så nu är de bara till att chilla lite och sen hopp i säng. imon så ska klassen till gymnasiummässan ska bli intresant fan de är inte långt kvar nu asså. om klassen fortsätteratt vara som dom vart den här veckan kommer jag ha så jävla svårt att skillja mig från dom i vår asså älskar er verkligen därför är ni värda en bild <3<3<3 
image33
åå jag orkade inte leta efter en bra bild på hela klassen så ni får nöja er med några underbara killar heheh ser kanske inte så glada ut men <3<3<3 får lägga upp några någon annan gång
men puss puss och sov så gått nu

Kommentarer
Postat av: tilda

hetingar ;) höhö

2007-11-15 @ 21:56:37
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0