träning hela dagen!!

Tildis kom till mig på kvällen och sussade över igår.
hade lite mys<3
vi sov ut ordentligt i morse skönt : )
vi fjollade lite på morgonen och gjorde oss i ordning för en trevlig dag.
tog bussen in till stan och chillade en stund sedan träffade vi Lisa fisa.

på vägen till stan han vi fota en dagensoutfit bild kommer här!image36

vi käkade lite och drog sedan till enskedehallen.
vi skulle träna med några killar som är fett grymma ; )

träningen gick super blev bara jävligt trött på slutet hade tränat hur många timmar som hälst.
Vi körde massa trampolin kuligt
Dubblar på trampet så klart
och massa tumbling
Fick äntligen snurra min dubbel salto, de var på tiden heheh!!!
jonas som tränade oss var fett jobbig :p
han ville få oss att köra en jävla massa grejer som vi var alldeles för svaga för.
bara för att han är van med att träna killar som har världens muskler.
asså jag skämtar inte när jag säger att gymnast killar har snyggaste kropparna ever ;)
nästan lika snygga som batman haha: )
man fick ju världens press på sig när dom kolla för dom är ju så jävla mycke bättre hehe

jag frågade robban vad jag jag skulle skriva mer ååå han tyckte att jag skulle skiva att han är en kung.
njjjaaa oki du får vara min kung idag!!!!
Kvällen har bara varit slapp har kollat syrran kom med godis mumss :p
nu kom hon just upp med glass till mig hihihi
nää nu ska jag snacka vidare med en en liten robbish hihi<3
vi hörs pusspusss<3<3<3


Kommentarer
Postat av: tilda

oohlalal, min rosa fina halsduk ;) älskliis

2007-11-18 @ 22:24:44
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0