snö!!

SNÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!
oooh de snöade som fan idag så mysigt!!
åå jag älskar verkligen snön men jag hatar när den smälter och de blir slask uchibuchi.
ett steg närmre vintern och skidorna. de är de underbaraste som finns.
åå så gärna att jag vill kuna åka så där just nu fan vad najs de skulle vara med typ brossan vid sidan av mig<3<3
eller en av mina bästa vänner som typ helle you know !!!<3<3

fan längtar verkligen upp till fjälen igen!
åå ajg skulle vekligen vilja åka skidor med klassen för de är så jvla kul men de är bara hälften som vill: (
men jag helle och rikard ska försöka göra så vi får åka skidor :p

förutom att dagen har varit snöig har den varit rolig och skön. jag undrar om de beror på en person de känns så. allting känns mycke jobbigare när du är här i när heten på nått sätt fråga mig inte varför!! men de kanske blir bättre sen om du är borta ett tag nu <3 eller inte ??
tävlade på kvällen de gick tyvärr skit men men så är de ibland och de var ju bara en lek tävling.
får sattsa mer på JSM ska bli fett kul att åka ner till halmstad med er ♥
haha hare pusspuss <3<<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Re: ja..det är så tråkigt ju ;-P tack :)kul med snö förresten ;D

2007-11-14 @ 08:58:43
URL: http://juicyaholic.blogg.se
Postat av: Michelle

hur svårt som helst att sitt i kassan! ja blir helt förvirrad, usch.. ja dansar magdans :)

2007-11-14 @ 09:51:10
URL: http://michelleees.blogg.se
Postat av: hell

HAHA äh va faan, asså rikard har ju bangat på skidor nu :@

2007-11-14 @ 18:16:51
Postat av: lisa

nää fan heller att han har!!
vi kommer ju ändå inte komma till spanien fan han kommer komma tilbax till oss sen vi måste bara komma på en plan hahah älskar dig baby

2007-11-14 @ 21:26:05
URL: http://liizzas.blogg.se
Postat av: lisa

hahah fan va kul med magdans asså måste va skit svårt:p!

2007-11-14 @ 21:27:35
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0