sitter i skolan

Är jätte trött sitter i data slaen och ska skriva om när jag var i australien på engelska. asså jag har inte varit där på riktigt vi ska lossas att vi varit där i tre månader och skriva om va man besöker och så jag skriver tillsammans med en kompis vi har varit där i tillsammans.
de är i alla fall fett tråkigt vi har inte skrivit ett skit vi håller på att kolla gymnasium. för idag ska alla nior till gymnasiummässan ju.  oohh jag vet inte var jag vill jag vill ju till maina läroverket för inrikningen verkar intresant men vadå jag kommer inte känna nån och de kommer bli cp tänk om de liksom bara är massa tråkiga folk.
då skulle jag mycke hellre gå på värmdö fan då skulle man träffa alla underbara folk liksom åå jag älskar värmdö folker hahahahha som om alla är lika underbara näää men de känns som på värmdö skulle man få så otroligt mycke mer stöd från alla kompisar. ohhh jga blir tokig. men jag kommer väl säkert på nått bra nu ska jag jobba så att inte bettan får damp på mig haha aboooooo bethel :) så kul att driva med henne.
puss puss efter skolan är de jobb och träning som gäller så vi ses i kväll <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0