shopping med hellish :D

Dagen idag har varit fett najs, så kulig!!
har jag varit i stan och shoppat med helle<3
de var jätte kul vi flumade runt sjukt mycke hahaha
jag köpte jätte mycket som vanligt : )
jag var pank i går och minus 100 nu hahaha jag köpte grejer för 1100.

image35

hahah vi lekte lite fjortizzar i prov rummen de var lite kul!!! :D

♥ En bikini från bikbok 149:-
♥ En grå stor tröja från ginatricot 199:-
♥ En kappa från zara haha barnavdelningen : p 500:-
♥ Tre lång armade tröjor från hm en röd en vit och en lila : )
♥ Och lite smått och gott <3<3<3

helle köpte också en massa grejer själv klart har alla tur och hittar rea grejer utom jag!!
Hon köpte ett par skor en tshirt ett par brallor och söta små sockor :D

känner mig lite onödig efter som pengarna är slut
och de kommer inte nya på ett tag.
men vadå jag älskar kläder

vi skulle egentligen ha handlat jul klappar men de får bli en annan dag då vi inte känner oss så ego och bara köper till oss själva. hehehe:D

Och föresten hade vi de jäävligt kul så skit samma!!
vi hade till och med jävligt kul på bussen hem eller de kanske till och med var roligast av allt :D
"Har du frostat av frysen idag" föresten hahahahaha
aaaa själv klart!!! NOOTT!
bara du fattar älskling <3<<3
hihihi : D
appropå de så älskar jag glas hus hahahah
du är bäst söttis Hällish +lizzish Hihihi :p

Kommentarer
Postat av: helle

HAHAHAHA :D
alltså, fan va kul vi hade idag!
börjar fan garva när ja läser detta..
FROSTA AV FRYSEN KVINNA AHHANEJEHGOEJGE

2007-11-16 @ 21:02:14
URL: http://livetenligthelle.blogg.se
Postat av: Robban

Wannabeee mej och hellish lr? lizzish? :P haha älskar dej gumman

2007-11-16 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0