plugg!!!

fy fan har inte varit en så jätte rolig dag ida!
Ni var inte i skolan :(
tandläkar var läskig uschiii
träningen gick väl så där vi körde typ bara fristående så de var inte så kul.
mirre var där hon lärde oss grejer i dansen behövligt hehe

kom hem vi halv åtta käkade lite.
sen var de bara dags att plugga har suttit med spanska boken framför mig i tre timmar.
inte roligt asså höll på att somna ett tag med då kom älsklings syrran trot eller ej med glass och te till mig så ajg blev lite piggare.
fast vi ofta bråkar så betyder du<3
får se hur provet går imon hoppas jag kan de mästa orkar ialla fall inte vara uppe längre nu.

Vad känner ni för god natt bild kanske en sommar bild nu i vinter tider
inte för att jag längtar tillbaks så jätte mycket till sommaren för nu vill jag ha en riktig vinter med snö
men efter som jag alldrig får som jag vill så är de kanske bar att lägga in en sommar bild för då knaske de blir en riktig vinter eller vad tror ni  heheh <3<3

 
I sommras på gotland mys tog bilden tillsammans med syskonen och hundarna de var mys<3<3
natti natti puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0