ny emo text

Jag vet inte vad problemet är riktigt men de är väl flera små saker som bildar ett stort. en ända suck helt enkelt!
just nu känns de väl som om plugget är den tunga biten både studie mässigt men speciellt folket tror jag.
de som om jag själv har tröttnat på alla så jag tar alldrig för mig av de roliga och jag glider i från vissa grupper som jag alltid har haft rolig med, ajg hittar själv klart alltid nya folk som jag tycker om men de känns som om de inte räcker utan de saknas liksom nått. utan att veta vad, försöker jag ändå få allt att rulla på<3
orkar inte skriva mer emo texter nu vill bara vara glad och sova ♥ sussa så sött


Kommentarer
Postat av: Hell

lisa, gumman!
Alltså.. du är verkligen inte ensam om att känna så.
Jag lovar dig.
Nu när jag läste så blev jag nästan rädd.. för det du skrev lät som mina tankar.
älskardig och finns för dig! det vet du

2007-11-07 @ 17:14:32
Postat av: lisa

älskar dig med kärleken
vi måste komma på ett sätt att komma ur de här vi säger ju att vi klarar allt tillsammans så kom igen nu bruden !!! hjärta dig

2007-11-07 @ 21:27:38
URL: http://liizzas.blogg.se
Postat av: Hell

ah fan det får vi!
hm. vi får helt enkelt köra vårat egna jävla race :D
å skita i alla små fuckers i äckel myrsjö.
och så får vi ha så jävla kul som möjligt på vägen , för du vet. tiden går fortare när man har roligt:)
älskar dig!

2007-11-07 @ 21:58:06
Postat av: lisa

jaa precis de kan väl inte vara så svårt att ha kul tillsammans eller?? de brukar nog vara ganska kul nää de brukar va jävligt kul hehe åå alla andra äckel vem bryr sig om dom egentligen dom är bara störand och förstör vårt roliga :)älskar dig

2007-11-07 @ 22:13:02
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0