mobbning är fan för jävligt

Hejsn på er!
de har varit en tuff dag men en ganska kulig :)
dagen började med en försening haha och de var lite pinsamt för vi hade nämligen friends möte i matsalen med alla nior i skolan hehe så jag kom där när de var helt tyst och skulle tränga in mig till mina kiompisar haha
dom snackade mycket om mobbning. hon som snackade var jävligt säker på vad hon ville och hon fick i alla fall mig att tänka på hur jävla taskiga folk är igentligen mot varandra och själv är man så jävla feg så man alldrig säger nått. hon snackade också mycke om vad som händer på internet om man tänker efter så hör man i stort sätt alltid massa skit som går på msn och så. ska fan tänka på att säga i från lite oftare de borde du också göra fan tänk asså stakars dom som är mobbade vi kan faktiskt stoppa de om vi vill.
oj de blev ganska mycke om just de här men jag tycker faktiskt att de är jävligt viktigt. jag får väl ta rästen av dagen lite kort hehe!
jaa vi hade ganska vanliga lektioner spanskan med jobbiga läraren var bättre än vanligt. efter skolan som slutade halv tre så åkte jag hem till erika vi hade lite kul på vägen dit vi lekte blind bock med viktoria haha hon verkar fett rolig : ) hemma hos erri så åt vi ostkaka och lekte med hundarna hennes:p ostkakan var mummig!!<3
sedan gick vi tillbaka till skolan för att ha lucia träning de var lite kul fan längtar til lucia asså<3<3
sen var de bara att sticka hem äta lite skulle egentligen hinna skriva lite blogg men de blev för stressigt :(
sen var de iväg på träning eller jag skulle vara tränare! skulle hålla i friståendet och lite fys. de var tyvärr bara fyra tjejer som kunde spribnga men jag brydde mig faktiskt inte om dom anndra utan jag stack ut me ddom här fyra
de var jätte kul för dom ville värkligen springa, de rolih´gaste var väl att dom såg så söta ut i sinna söta reflex västar jag hade tagit med mig hemifrån jag tyckte att de behövdes i höst mörkret hehee.
friståendet gick super tack för de tjejer !!!<33333
älskar er tjejer ni är bäst aa min andra grupp kanske slår er lite men de är ju å andra sidan inte samma sak hehee <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0