längtar bort

Asså jag älskar bloggen just för att de bara är att skriva ner allt som händer runt om kring en.
men de är fortfarande jobbigt eftersom att bloggen är så öppen.
förut brukade jag ibland skriva dag bok men de blir alldrig så nu förtiden för att man har bloggen.
jag skulle bara ibland kunna skriva så mycket mer personligt en vad jag gör.
man vill ju liksom inte att allt man sklriver ska komma ut i hela landet liksom.
jag längtar efter att kunna skriva om vilka personer man har lust att bara ååå döda eller vad som!!
eller bara berätta vad man har för jävla problem men man vågar inte skriva sånt.
kanske ska försöka gå till baka till dag boken istället men de känns också så tråkigt på nått sätt man vill kunna skrika ut vad man tycker utanför sin lilla bok. om man inte får de känns de som om man lever inuti en liten glas bubbla.

De var typ de jag var tvungen att få ur mig idag jag får lossas att jag har med lite personligt i texten som bara inte syns.

åå jag längtar bara iväg från så mycket.
jag längtar tills vi åker upp till fjällen bara vännerna och familjen ska bli så underbart asså. ska bara njuta av livet på skidor och när man tröttnar på de, som jag inte lär göra är de ändå bara att gå upp till stallet och roa sig ta en sjukt lång ridtur runt fjället och bara ha de jävligt chill. fatta vad jag längtar ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



chefen min är ute och rider på lilla ärtan i burosjön hihih gud så härligt!!
blir väll inget bar nu på jul lovet  men hehe.
vi höres imon puss puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0