inte bra Lisa!!

Fan jag har inte skrivit så mycket på siståne inte bra asså.
ska försöka kärpa mig de skulle bli ett roligt inlägg igår men de gled ur huvudet på mig hihi.
tyvärr så kommer inte de här heller bli så kul men de får bli imon.
dagen på jobbet var ganska lång tråkigt i dag men vi gjorde de bästa av den.
lunchen var i alla fall bra och väldigt god hihih vi gjorde massa pankakor.

stack och hade samtal med mina gymnaster sedan.
ohh de är så svårt jag vill verkligen förstå dom men de är inte alltid så lätt.
man vet liksom inte vad man ska göra åt saker och ting. jag älskar verkligen mina tjejer och vill dom de bästa.
men de är svårt när dom inte alltid visar vad dom vill.
De gick alla fall bra.

Vi fick lite mys på slutet för jag hade bätt några föräldrar komma dit med bullar och fika mums. vi kollade lite filmer från tävlingar occkså myss. 
 
Nu ska jag snart hoppa isäng för då blir de snabbt morgon och om de är torsdags morgon är de bara en dag kvar tills vi åker har redan börjat packa en hel del.

De är så sjukt mycket vi måste ha med oss!
så här ser lite va våran pack lista ut.
  • Hygienartiklar
  • Vanliga kläder i föreningens färger
  • Den gråa setet med ¾ långa byxor och huvtröja
  • Nya linnet, som ni får på torsdag
  • Svarta trosor Värmdö
  • Svarta Linnet
  • Vita linnet med erat namn
  • Föreningsoverall
  • Svarta strumpor
  • Trikåer
  • Hältrikåer
  • Friståendedräkt
  • Matta/hoppdräkt
  • Vattenflaska
  • Badkläder!

och de här är bara de vi måste ha med oss!!
sen tar man säkert med dubbelt så mycke grejer som säkert inte behövs men sk med ändå.
hårtorken till exempel kanske lite onödigt men vadå den måste med hehehe 

LÄNGTAR IHJÄL MIG HIHI!! :)
PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ <3


Kommentarer
Postat av: tilda

Å PLATT-TÅNGEN FÅR MAN INTE GLÖMMA ;)VIKTIGT !

2007-11-29 @ 15:37:15
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0