halmstad

okey nu har jag missat två bussar till tilda
om jag missar nästa kommer jag missa bussen till halmstad hihi
inte bra lisa!!
ooh de ska bli så jävla najs att åka ner.

jag hade två jätte bra inlägg som jag skulle skriva igår men fråga mig inrte varför men datan bara la av helt cp men jag tog en dagens out fit idag så att de här inlägget blir lite roligt. ;)

image43 
värdens mysigaste tröja från gina faktiskt <3<3

nu måste jag bara skynda mig iväg så jag får med mig allt
hare så jävla bra under helgen de ska jag ha
jag ska hare jävligt bra.
pusspuss jag nås på mobilen :)<3<3

NU DRAR VI HEJSVEJ

Kommentarer
Postat av: helle

SAKNAR DIG!!!

2007-12-01 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0