fredakväll

Håller på att förbereda mig in för kvällen ska träffa lite folk de blir väl de vanliga tror jag!  
innan idag har ajg faktiskt städat jätte mycket de var väl roligas att städa bland kläderna hehe jag kom fram till att jag vill köpa en jävla massa nya kläder frågan är den om de behövs men kläder behöver man alltid mer av oavstätt hur mycke man har hehe;) åtminstånde i mina ögon!!! I love <3<33 nää men ajg behöver faktiskt köpa lite bas kläder för de blir ofta så att man bara köper de roliga massa söta grejer och så haha<3<3
men de får jag fixa tillsammans med den här älsklingen ♥image30
HAHA GULLIGA VI ÄR <3<3<3 DU ÄR ÄLSKADE BABE!!!!!
SÅÅ NU FÅR NI HA EN JÄVLIGT BRA FREDAKVÄLL MÅSTE KILA HARE ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

så söta vi är :)ja vi får verkligen ta å shoppa ngn dag,älskar dig

2007-11-09 @ 19:04:54
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Hell

aboo snyggingarna!!
fett me kattisch assååååh
hahaha

2007-11-10 @ 00:47:02
Postat av: lisa

oohh aböööö hellle
asså bethel style hahah;)

2007-11-10 @ 23:10:33
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0