första dagen på veckan!

Veckan börjar med en seg måndag.
men de är väl som vanligt.

Hade matte och spanske som första lektioner.
matten var okey vi räddade erri från en viss person haha

spanskan var tråkig men ändå slapp.
De är jobbigt för de är svårt att visa att man kan spanska när man hela tiden rycks med i pratet.
asså de är liksom alltid så stökigt på lektionerna idag körde andy och läraren armbrytning t ex
heheh aa de var kanske lite kul men ändå de ska inte vara så.
Man lär sig fan ingenting.

Efter lunchen blev humöret på topp.
lekte mad helle älskar henne.
so:n var nog roligast vi satt och slog på varan typ
snackade oavbrutet men vadå va fan förväntar tomas av oss de var ju sista lektionen.
haha han måste tyckt att vi var världens jobbigaste baran :p
jag blev till och med flyttad till ett annat bord :(
menajg blev inte tyst för de hehe
jag började med att skriva vad alla i klassen gjorde de var lite kul att se vad vi gör på lektionerna igentligen

Några jag kommer ihåg

Andy lekte med ett hårstrå
Jossan kollade på andy
Tessi försökte få de som om de såg ut som hon lyssnade
Erik kliade sig i ögat
Robban sov
Erik ritade
Namo skrattade åt eriks täckning
Helle slog henke haha :p
Erika bråkade med patrik
Patrik suddade björns bänk med erris sudd
Björn slog på en jävla bok
Rikard såg ut som om han försökte leka smart under världens tröttaste uttryck

aaa tomas ge upp ingen lyssnar på dig så hål käften i fortsättningen
klassen va ska man säga ni är underbara de vet ni hahahah 

Efter skolan blev de lite lek med tilda  min bästaste bästis eller nått sen var de i alla fall hem och plugga som gälde gick så där<3




Kommentarer
Postat av: Robban

jag sov inte jag vilade ögonlocken ! :D

2007-11-19 @ 22:42:24
Postat av: tilda

hah skön klass honey ;)

2007-11-20 @ 20:07:58
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: lisa

hahaha ja jag vet oceyy robban vi säger väl så pusssss!!!!!!!älsko

2007-11-22 @ 08:35:01
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0