FIKIS OCH LITE DANS

Dagen började med en kort och skön skoldag.
jag fick lite gjort på min teknik analys om gymnastik de var duktigt gjort av mig hihi

kom hem typ halv tolv då låg jag och chillade i soffan framför barnkanalen thihih
vid halv fyra tog jag och tildis bussen in till stan för att träffa thowe.
då var jag och tilda så jävla fika sugna så vi gick direkt till coffe house by gorge ovan för top shop de är jätte mysigt hihih kanske inte de mysigaste vi vet för vi känner till mång afikar typ alltid<3<3
lite go saker vi åt!!

 
image39image156

var faktiskt inte sugen på kaffe den här dagen men de var mutte tilda hihi
efter jag såg hennes kaffe så ångrade jag mig själv klart men inte efter jag smakat för hon hade tagit en snickers latte med andra ord socker med kaffe uschiii

jag tog en blåbärs smoothie istället och delade en kärleksmums med thotte!
mummsiiis

Efter fikat han vi smita förbi hm och kolla in lite grejer på barn avdelningen hahah älskar att man kan köpa kläder där på barn också men tyvärr hittade jag inget idag och jag hade typ inga pengar heller :(
men thowe och tilda hittade massa tröjor AVIIIS!!

När vi upptäckte att klockan ran i väg skyndade vi iväg och träffade fisen. sedan knallade vi iväg till södra latin där vi skulle se på en dansuppvisning. när vi kom dit trodde vi att vi komit till ett fängelse haha de var jätte läskigt.
 och vi gick fel 311 gånger hahah
uppvisningen var i alla fall jätteasasuperdupermegafettskitbra yeah!!!, de var nathalie våran fristående tränare som var med hihi 
nu ska jag umgås lite med mina jätteasasuperdupermegafettskitschyssta fucking kompisar älskar er!!<3<3<3
hörs imon puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0