en snöig lördag;)

godmorgon på er alla sömtutor!
fredakvällen var kulig och mysig började med en hemma kväll tillsammans med bror min vi bestälde pizza mumsis lite trevligt för de var ett tag sedan jag var tillsammans med honom. men vid halv nio blev de lite långtråkigt så då drog jag iväg till mutte tilda <3 jag sov där, vi gjorde inte så jätte mycket bara fjollade framför tv och åt en jävla massa godis smaskigt!! vi gjorde en mycket god smoothie hahahde verkar som den här fredan var en riktigt tjockis fredag haha
_n_  söt gubbe va!
C",)
vaknade ganska sent var skönt att sova ut lite. jätte god frukost blev de tildas mommi hade bakat croasanger och en smoothie till thihi
nu sitter vi framfördatan och försöker komma på nått kuligt att göra hade hoppats på pulka men jag tror att de tyvär är för lite snöö "/ ååå jag hoppas de fortsätter snöa hela helgen för då är de snart vinter :p
vi ska väl iväg och träna snart stackars tilda som har stukat foten hah hon får köra styrka thihihihi hon säger att hon kommer döööö men så är de heheh<3<3<3 
 
kolla våran fina smoothie den blev lite över full men den var väldigt goddig: )



ha en fortsatt trevlig lördag skriver mer i kväll tingeling!!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0