du hjälper mig att förstå

Du tänker så jävla bra älskling du förklara på ett sätt så att man förstår varför vi lever. vi behöver alldrig bry oss om de anndra jävlarna för vi kör vårt race och vi ska ha kul på vägen med dom vi älskar och vi ska inte låta vissa förstöra allt. jag älskar  alla er ibland men jag fattar inte varför ni sak rasa den lyckliga muren så allt bara blir tråkigt och ingen idee att kämpa för ?? kan ni förklara de för mig om ett halv år ses vi kanske inte så mycke mer och jag vil ha kul de sista året <3<3

så här sa helle och hon har rätt ♥
   

tänk om livet var som en film

helle ] säger:

att man kunde spola över dom  jobbiga delarna

liizzas - säger:

aaa juste och klippa bort de tråkiga och att allting slutade bra som världens mysigaste böghög hahahah

helle ] säger:

aa precis

helle ] säger:


helle ] säger:

fast ändå

helle ] säger:

så. om man inte skulle vara med om alla dåliga stunder

helle ] säger:

så skulle man nog inte uppskatta det goa lika mkt heller

helle ] säger:

och du vet

helle ] säger:

Det som inte dödar dig, kan bara göra dig starkare!

liizzas - säger:

aa de är försäg sant

jaa de är sant och livet ska ha motgångar men nu är de för mycke skärp till er nu förfan folket <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Gustav von Gena

"Själen skulle sakna regnbåge
om inga tårar fanns"

(John Vence Cheney)

2007-11-12 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0