då var helgen slut

De gick inte lite snabbt den här helgen fan skola imon asså orka!!!
ska inte bli ett långt inlägg tänkte bara säga god natt och visa en bild på pappas tårta. fick den av mig och syrran i farsdags prisent hehe: ) ajg han inte ta på hela för den blev upp äten så snabbt så ajg tog bara en bild på min egna bit mummsi <3<3

image32

GODIS VA?? älskar tårta speciellt gräddtårta!! vilken tycker du är den bästa tårtan??

träningen gick jävligt bra idag föresten jippi blir alltid glad när träningar går super hehe
De var två killar där och fotade oss idag de var lite kul. nu är de bara till att ladda til tävlingen på tisdag jippi hoppas de går bra : )
men nu får ni sova så sött skola tidigt imon puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

ååh jag som imnte kan va med. bajasa, men jag äölskar dig

2007-11-12 @ 14:10:25
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0