bjuder på den

jaa jag tänkte att apropå att dom senaste inläggen har varit jävlligt tråkiga så tänkte jag bjuda på en bild <3<3
så när ni ser den här bilden hoppas jag att ni orkar läsa de andra men de är inget måste för de var bara viktigt att få skriva ner de jag kände. men för att de här inlägget inte heller ska vara tråkigt så ska jag inte säga mer nu hahaha ; )
image26
hahah snygg va? den pussen är för att fira att den här dagen har varit en glad dag!!
och den är speciellt skickad till helle och många andra som hjälper mig jag älskar er <3<3<3
ska väll passa på att säga god natt också!! hoppas ni dömmer sött kommer inte jag att gör aför de är nämligen ¨så att vi har läxa till imon att lära oss en sjukt dålig sång om blod om loppet haha åå ajg har lyssnat enbart på den den här kvällen heheh så ajg lär drömma om blod plättar eller vafan de heter : )
ska lova en dagens outfit till imon också men de blir väl inte fören på kvällen då heller för de är fult upp imon
pusspuss på er !!!!!<3

Kommentarer
Postat av: thowe

Puss på dig också sötnos

2007-11-08 @ 09:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0