ännu en dag

torsdag imon är de fredag så skönt.
de blir bara ett kort inlägg nu för jag är så sjukt trött har varit uppe och pluggat halva nätterna den här veckan.
hade prov om boldomloppet idag också de gick nog ganska bra : )
de var väl för att helle har blivit frisk hihi älsko

träningen gick typ skit idag!!

de gick inte så mycke bättre när jag kom hem.
mina tjejer åker till göteborg och tävlar imon och jag är den som har all musik.
som jag upptäckte nu ikväll att jag tappat bort eller vist inte vart den var ialla fall så de blev lite panik och ringa runt till folk och försöka få fram den rätta musiken säger bara herre min gud.

imon är de kort dag i skolan ska träffa thowe hih blir kul :p
pusspuss och god natt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0