ända inlägget idag

Känner mig lite besviken på mig själv hade bestämt mig för att skriva massa och så säger jag till mig sälv att jag hinner de sen och igen och igen. sen blir de ändå bara ett kort inlägg på kvällen : (
jag ska försöka skärpa till mig lite.
dagen har varit en bra dag. jag åkte hem till mutte tilda imorse och lånade hennes smink för jag har ju glömt mitt hos ellenor hehe sen var de ju första skol dagen fick två prov resultat idag fick vg på båda lite besviken men ändå inte <3 
efter skolan drog jag till forum med tilda och frida åt på burger king mummsis köpte bara ett svart nagelack som jag föresten precis har målat på mig hehe
nu sitte jag bara här och myser har just duschat och sitter nu och dricker te myysooo
ska sova typ nu<3<3<3
undra hur många sätt man kan säga god natt på ??!!

♥ god natt så klart
♥ sov sött
♥ sov så gott
♥ dröm sött
♥ natti natti
♥ sussa så sött
♥ dröm om mig
♥ dröm att kudden är jag : p
♥ drömtåget kommer -nästa drömarnas värld<3<3<3 den var ju bäst robban kom på

Den använder jag till er hahah drömtåget kommer :p <3<3


Kommentarer
Postat av: tilda

hahah drömtåget ;) den var lite rolig.

2007-11-06 @ 15:47:45
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: Robban

Hahaha jag vet jag är Rolig ;)

2007-11-06 @ 17:09:11
Postat av: lisa

ni är bäst båda två :p

2007-11-06 @ 22:59:08
URL: http://liizzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0