aha då var de torsdag

vad ska man skriva idag tro?
ja de har hänt ganska mycket men inget roligt direkt. jag sov hos elle vi hade fett kul lite halloween fest blev de!
var fett trötta på morgonen gick upp typ halv elva åt lite frukost såg lite på en skräckis vet inte vad den hette jag hann ändå inte se hela för jag var tvungen att dra hem och hämta tränings kläder och lite annat.
de var jätte fint väder ute jag blev höstglad som vanligt satt på bussen i 40 min och lyssnade på musik och kolla på värdens vackraste och ända SOL : )
jag snackade lite med robban när jag kom hem sen var de bara att gå till bussen och åka tillbaks bort till mönvik.
jag skulle träffa anders min kiropraktor. på bussen träffar jag cassan hon visste inte var hon var på väg så hon gick med mig till anders. hon skrattade bara åt mig när han knäckte hela mig. De var första gången de inte var hon som låg där och blev sönderknäckt haha
De är heltt sjukt att en hel grupp gymnaster har en egen kiropraktor och alla har verkligen varit där flera gånger fan va mycke skador vi har asså. 
de är så kul för anders är den ända person som säger att jag är vig hehe när cassan hörde de skrattade hon ännu mer för hon vet att jag typ är stelast i gruppen :p 
så efter de så var de typ två och en halv timme kvar till träningen så de var ingen idee att åka hem för då hade man ändå bara hunnit vara hemma i 20 min. så vi gick ner till kvantum och köpte en varsin sallad och lite frukt sen drog vi till halen och låg där på en mjuk matta lyssnade på musik snackade massa skit och chilla lite i två timmar.
sen var de träning de gick så där sen uppvisning vi körde varven som vi ska köra på JSM de gick också sådär. 

De var föresten inte helt bestämt att vi skulle till JSM utan de var nått vi bestämde idag helt klart. jag var rädd att inte alla skulle vilja. jag vet inte hur jag skulle ta de i så fall så de var en jävla tur att vi bestämde oss för att vi skulle åka. dom flesta var lite osäkra först men vi fick dom på anndra tankar fredagen den 30 november far vi till halmstad på bellas födelsedag haha tårta vi ska bo på hotel med bacon varje morgon vårat lag är nog dom tjockaste tjockisarna ever ; ) nu är jag på väg upp till landstället med min kusin brevid mig haha
så jag kommer inte skriva så mycke mer den här helgen är så ledsen över de: ( fast de ska bli skönt att komma upp<3<3
nu ska jag leka lite med kusinen kanske skriver lite mer senare vi har nämnligen kusinens bärbara med oss : p
ha en trevlig kväll<3<3 puss
oj de blev ett kort inlägg ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

jag saknar dig redan

2007-11-01 @ 23:42:28
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0