starwars!!!

Starwars är faktiskt gansak grym.
De är väl typ de jag ägnat kvällen åt idag slagit in matildas julklapp också hihi :)
lite julklappar jag fått idag av mina underbara små kompisar.


kanske kommer mera hihi man får ju alltid hoppas.
En liten bild på helles erris och tildas klappar hoppas på att träffa tilda innan jag åker imon.
image81

lite av de jag önskar mig finns mycket mera men kan inte lägga upp allt :p
    
          19096-1842

Dior parfym
Skidor så klart
Laptop
Skid hjälm
Smycken
En ny garderob vet inte hur den ska se ut vet inte om jag vill ha den öppen eller inte så de blev ingen bild på den.
önskar mig själv klart lite kläder med.


Men nu ska jag isäng har just packat klart också blir typ fem timmar i bil imon gud va jobbigt.
men gus va kul och skönt de ska bli att komma upp.
skriver nog nått kort imon innan jag åker för kommer ju inte skriva mer  efter de på typ två veckor :( tyvärr
men ha de så jäval bra nu !!!!!!!! pussgurka och kramis maskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0