ringen är sporlös

Älskade ringen som jag inte hittar någon stanns.

måste ha tappat den asså.
hade en trevlig liten julklapps shopp med andy idag efter skolan. de var najs alla klappar är färdighandlade.
måste bara slå in dom i juleverkstan först.
 
Men tyvärr så på allt de bra och kuliga så blev jag helt paff när jag på bussen hem upptäkte att min älskade ägodel inte satt på min hand som alltid.
Hade fått den av min farfar som fått den av sin farmor som fått den av bla bla bla... över 100 år ty de var en gammal bröllops ring. fatta va jag gjort liksom jag har förstört hela ringens historia om jag tappat den.
är inte helt säker ännu måste leta mera men de ser inte så ljust ut. snälla säg att du vet var den är!!!
en guldig ringf med en sten i mitten och två små tulpaner på varsin sida om ringen.
jag gör typ vad som hälst för att få tillbax den kommer alldrig våga säga nått till mina föräldrar!

Hoppas den kommer fram!!
köpte ialla fall julklappar till brossan min.
och till lille tilda.
Nu är de bara farmor kvar men funderar på att bara köpa ett album och klistra in massa bilder.
imon är de skolavslutning sak bli skönt!!!
puss på er <3<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

hah, de låter som en bra present till farmor din :)

2007-12-19 @ 22:56:44
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: Lisa

mm kanske de hjärtat kommer sankna dig vi ses inte på två veckor älskar dig !!

2007-12-21 @ 01:08:36
Postat av: Lisa

nää, två veckor :o
gud va jag kommer sakna diig älskling

2007-12-21 @ 18:19:43
URL: http://fisus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0