onsdag :D

Onsdagar brukar vara skit dagar men inte idag.
 har faktiskt haft jävligt kul. skolan var väl så där. men luncen var skit äklig i skolan så vi var några som drog till centrum och tjockade med lite pizza hahaha. ajg ock helle som måste banta ner oss så att vi kommer i våra ur snygga paket imon vi delade på en skit god oxfile pizza.

men efter de så blev de lite mer skola inge speciellt vi kollade på kalle anka på matten de var ju lite najs.
blev kvar i skolan och pluggade lite med teknikanalysen klar nu så ska bli skönt och lämna in den imon.
hoppas de inte är försent för att de ska kunna räknas med i betygen vill verkligen få mvg i idrott nu när jag sängt mig i religion fan också!!!!!
de var ialla fall dags för lucia rep sen de avr fett kul. ajg helle och tove gick runt och tänkte oss som fina paket vi kommer va så jävla fina imon vi kommer att äga hela tåget hahaha.
ska alla fall sjuga en vers med tove helle och emilie kommer va så jävla pinsamt för jag kan inte änns sjunga. men va fan skit samma vi ska ha kul heheh dom vina stjärngossarna kommer va skit söta hehehe eller hur rikard jag tycker faktiskt att är coolt att ni är med elelr igentligen inte de är bara töntigt att inga andra killar vågra jävla fegisar. 

De var väl hela skol dagen tror jag sen blev de ju träning ochså de gick bra.
bilder om dagen får ni imon kanske på när vi lekte sigg sagg suggg hahahahah visst var de kul :D
puss på er<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0