jag sitter och väntar på att maten ska bli klar

Sitte och väntar på att maten ska bli klar är jätte hungrig har typ inte ätit någonting sedan lunch och de är väldigt länge för mig hihi !!
har inget att göra så jag tänkte lägga in ett litet roligt påhitt

skriv ditt namn med lillfingret: lisa (yes!!:D)
skriv ditt namn med armbågen: löisda

skriv ditt namn med pannan:  o,,lkiqwzas (HAHA GREJT!)

skriv ditt namn med foten: lpi9sdaq
Skriv ditt namn med näsan: liswaq 
skriv ditt namn med örat:  .ll9kcxdA
skriv ditt namn med munnen: lisqa (AA NÄSTAN!! :D)


HAHAH japp men nu är väl maten snart klar ska städa lite i mitt rum innan maten för sedan sak jag väl ut och träffa älsklingar hehe<33 får se om jag hinner lägga in en outfit bild och på lite saker som ajg fick med mig hem.


KRAMISAR!! ♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0