ingen trevlig lördags morgon

Vaknade av att tildas bror skerek från vardags rummet "nu börjar de"!!!
jag antog att de var julkalenden så jag satte på tv och halv sov.

vi gick upp ocg tog en liten frukost vi åt saffrans scones de var gottis.
gick tillbaks till sängen och somnade nästan om till lite tv. men sälvklart började telefonen ringa just när man låg som skönast. man tänkte bara ORKA!!!
så jag sket i att svara faktiskt. hihi

men efter den jäven hade ringt fyra gånger på fem minuter började man undra om de brinner.
men de ända han skulle säga var att jag skulle upp och bli tvingad ner till centrum  FUCK HIM!!!! :P
vi skulle handla mat till imon då vi ska med klassen till ingarö och ha lite kul
hahahha allla tycker att de är värsta långt dit hihihi


men snart ska vi fixa lite grejor och sedan iväg och träna lite de ska bli lite najs.
by the way har jag ändrat min fina design lite fint va??

Skriver lite mer ikväll, ha en jävligt najsig lördag !!! puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

vad ska ni göra på ingarö ?? :D
kanske ses ;)

2007-12-16 @ 11:21:32
URL: http://fidud.blogg.se
Postat av: Lisa

hoppas att ni får de rowligt på Hällen Fisan :)
Älskar diig

2007-12-16 @ 20:30:57
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: Robban

jag var den där jäveln som ringde :D

2007-12-18 @ 21:13:48
Postat av: Lisa

vi hade de jävligt kul gummsan hihi jaa du var den jäven fan heheeh

2007-12-21 @ 01:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0