hemma igen!!

Hemma igen efter några dagar tillsammans med klassen.
vi har varit ute på ingarö och bott i någon stuga mitt ute i skogen. men de har varit sjukt kul ändå.
vi kom dit i söndags vid typ fyra då kollade vi mest på film och lagade mat tillsammans de var lite mys.
på kvällen hade vi mest flum och snackade skit.



haha andy och namo har d elite najs ;) ligger och mys pratar lite hiihi vart är erri? <3<3

Lekte lite klä poker också hihi lite töntigt kanske men vadå man ska vara ung så länge man kan :p
ialla fall så efter alla hade åkt ut och vi satt där i bara underkläder skulle vi ju självklart ut och springa lite i en kol svart jävla skog lite läskigt så vi skerk självklart och då dampade vår lärare lite haha
men efter en ut skälning så sa hon fan de här skulle jag ha filmat asså och skrattade :)

Morgonen blev en trött morgon efter som vi bra hade sovit fyra timmmar.
Men efter en liten frukost så skulle paula ändå ha ut oss för att vi skulle få göra lite grupp arbeten.
De var ganska kul mest mysigt kanske för de var riktigt fint väder.
När vi hade klarat våra små uppgifter så blev de lite lunch framför elden mys!!

 
vårt fina sammhälle byggt av kottar :p
rikard springer allt han har för att fylla en tunna med vatten de var fett jobbigt.


lite grill mys. Rikard körde upp en korv i henkes röv hahahah

Efter hen halv dag ute så var de jävligt kallt för de var ju typ fem minus ute. De va typ sjukt kallt inne också för isoleringen var typ sämst.
men våran roliga klass kröp bara ner under tusen filtar och madraser och kollade på en till film.
De var jävligt najs!

vi åt lite gottis på kvällen eller de blev ganska misslycked mat med de var inte bara mitt fel hahaha
kollade på en liten skräckis den var inte rolig asså uschii
efter skräckisen var paula tvungen att hitta på nått så roligt som en tipspromenad runt ön mitt i natten. 
fy fan. jag gick med andy han skulle självklart skrämmas hela tiden. men var ganska snäll ändå. vi fick i alla fall alla rätt hihi de var najs. 

kvällen led till sitt slut hälften av klassen kollade en film mesans andra hälften lekte abbooooooo med bettan hahaahha. hon är skön den tjejen även fast hon är abooare



HELGENS MENING

mos me bedat har ingen aning om hur de stavar men så där utalas banan knullare på arabiska hahaha
BEHTEL LÄRDE OSS!!!

helgens härligaste bild själv klart på mig fille och helle <3<3image73
fick solen i ögonen hihi ni är så underbara
älskar dig helle !!!!

Kommentarer
Postat av: Robban

jag tog fotot :D

2007-12-18 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0