hemma efter en lång dag istan

Har ju varit i stan hela dagen.  de var jätt kul att shoppa loss lite med dom tre små vännerna erri putte och henke men dom tröttnade lite på mig på slutet hahahah. men är man shoppen galen så är man. när dom hare fått nog så blev ajg avlöst av tilda hehe. sa hej då till mina söta tre komisar och fortsatte i några timmar hittede en del saker faktisktt.

jag hittade till

Mamma
Helle hihi skit sött ; )
Thowe
Och en liten sak till tilda ; )
Hittade nästan en sak till brossan min också

Tog en kaffe med tilda på vägen hem mycket gått och vi fick sjukt mycket grädde<3<3<3
lite bilder på de och på dagen i övrigt bästa biloden idag var ju putte som naken brud ajg lovar att han tyckte han var skit sexig hahaha



image59
älskar er<3<<33<<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Thowe

åh, har du köpt till mig med? (a)

2007-12-14 @ 22:29:32
URL: http://thowelina.blogg.se
Postat av: helle

vad köpt du till mig ? :D:D:D:D

2007-12-15 @ 20:02:15
URL: http://livetenligthelle.blogg.se
Postat av: Lisa

hihi de du din lilla filur älsk!!

2007-12-21 @ 01:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0