gottiiish dagen nummer 1

Jag vad ska man säga har bara varit tjockis idag känns de som hihi<3
Efter skolan hade vi ju vår lilla loppis de såg ut så här!!image50
våra goda bullar och kakkisar <3<3<3
image51
man kan bara säga att de här var mina kompisar jag stod med lite speciella men ändå underbara. Andy är som vanligt den som alltid vill vara på bild men ingen annan heheh <3<3<3

Dom här små kakisarna var de jag och helle som bakade choklad rutorna eller mer kallade kärleks mums va skit goda och skit snygga hehe skilnad från kockos topparna ; )
image57image56

På allt de här tjockade jag i mig en stor påse godis idag hehe tjockis ajg är fast som tur var åt erri och tilda upp en del av de heehe


MUMMS FILLIBBABA <3<3 HIHI ÄLÖSKAR GODIS

Kommentarer
Postat av: Tilda

MMMMMMM :) GOOODIS :D

2007-12-05 @ 17:37:33
URL: http://baratildis.blogg.se
Postat av: lisa

hejduu :)
Du är inte så bra på de där att uppdatera din blogg x)
ses imorron älskling

2007-12-07 @ 18:59:58
URL: http://fisus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0